fredag 4 december 2009

Torsdag 3 december!

Har skaffat mig själv en månkalender, så för två veckors tid har allt sikte stått inställ på onsdagen den 3.. Så jag ställde alarmet på klockan 3 på torsdagsmorgonen. Steg upp och klädde på mig alla lager som jag skulle komma att behöva tack vare kylan, och käkade lite frukost. Var inte riktigt säker på om jag skulle hinna hem igen innan jag var tvungen att sätta mig på tåget till skolan.

Men jag har nog aldrig rört mig så lite på en foto runda, tog en timme bara för att lämna vårt gata. Frosten var så pass vacker att mitt focus på fullmånen mer eller mindre försvann, speciellt då den blev uppfångad av dimman tidigt. Men de flesta bilderna här ser inte ens normala ut, frosten är otroligt svår fotoad måste jag medge.

Som alltid är detta bara ett snabbt utval jag gjort, denna gång väldigt svårt omgång. Trots att jag knappt rörde mig mer än 1,5 kilometer från huset! Många olika sidor jag ville visa upp, men som marie sa idag. Jag kommer få det riktigt riktigt svårt att välja ut mina bilder till min fotobok, det finns så många som håller en riktigt hög klass!

2 kommentarer:

  1. Riktigt häftiga bilder David (Y)

    SvaraRadera
  2. Detta kommer att bli riktigt bra.

    http://www.photohome.se/moderskeppet

    via länken ovan:
    Just nu kan du köpa ett ”Prova-på-paket” för 250 kr. Så dubblar vi din insats och ger dig totalt 500 kr att handla personliga fotoböcker och kalendrar för.
    "Prova-på-paket" till Moderskeppets vänner
    Skynda! Erbjudandet gäller bara fram till julafton, den 24 december 2009.

    Betala 250 kr, handla för 500!
    Ett "Prova-på-paket" kostar bara 250 kr men ger dig 500 kr att handla fotoprodukter för hos Photohome. Du betalar nu och har sen 2 år på dig att förbruka pengarna. Handlar du för mer är det bara att lägga till vid beställningen. Blir det över så har du det tillgodo vid nästa köp.

    500 kr räcker till exempelvis en hårdbunden bok på 48 sidor, eller två fotokalendrar.

    SvaraRadera