söndag 29 november 2009

inte mörker foto, men likväl kul!

Vaknade vid 9 och såg den underbara dimman som låg, så det blev faktiskt så att jag cyklade ut igen. Åkte först ut till bokskogen vid kejsäter, men tyvärr var inte dimman lika tät där som överallt annars. Där hade man en sikt på 50 meter till skillnad för de 10 som det var överallt annars, besviken och anning sur. Bestämmer jag mig att helt enkelt åka ut till Viala och testa hur det ser ut där, tro det eller ej. Men där är det ett annat problem, att dimman snartast är för tjock, så inte solen riktigt får någon skinande kraft.


Sen blir jag ytterst förvånad, att det är en båt som är ute och åker på sjön, och jag ljuger inte när jag säger att man ungefär har 8 meters klar sikt! Det blir väl inga riktigt bra bilder, så jag bestämmer mig för att leka med stativet och fjärrutlösaren. Men rätt blandat resultat, men några bilder är klart coola. =).. I alla fall en blandad kompott, precis som förra gången. Dessa har inget med mörker temat, detta laddar jag mest upp för skojs skull och för att jag kommer klaga väldigt mycket imorgon. På både träningsvärk och cykelskador i rumpan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar