lördag 28 november 2009

Den 18 november

























Den 18 november besökt jag min bästa vän, i Eskilstuna. Gissa vad jag tar med. Jo kameran kan ju inte missa en sådan chans att få fota lite riktigt stad! Men jag kan gissa att mina vänner och föräldrar kommer att tröttna lite på detta projekt innan jag är klar.. sorry..

Men det var det så där underbart regning i Eskilstuna, staden där det alltid verkar regna, förövrigt. Brukar det i alla fall när jag är där, så efter varje foto sektion, var det bara att ta in kameran i kameran innanför den underbart varma tröjan. Men jag är faktiskt glad att det regnade, det ger lite mer liv åt de annars ganska sterila gatumiljöerna. Men man blev en aning blöt, så på slutet luktade man mer som en blöt råtta. Men man ska ju lida för konsten, och med regn så ligger ju molnen relativt lågt ner så man kn få häftiga effekter som ni kommer se.. Och som alltid inga av dessa bilder är till fixade i photoshop eller annat program!

Eskilstuna by my Eyes… Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar