lördag 2 januari 2010

15 december..

Nu är det dags att uppdatera lite igen. Jag har inte precis legat still och slappat under julen, även om det har funnit stora delar av mig som precis ha velat gjort just detta.

15 december är det första datumet, detta är för så pass länge sen att jag inte precis kommer ihåg denna foto runda särskilt väl. Men att jag inte kommer ihåg den kan bero på att det var den klart sämsta fotorundan hittills, har inte riktigt kommit underfund med hur jag ska utnyttja snön i mitt natt fotograferande. Det ställer till vissa problem, vilka är svårt att säga. Men jag tycker helt enkelt att mina bilder börjar tappa kvalité, vilket bekymrar mig djupt.

Här är vad jag ändå lyckades med, rönnbär och skit väder sammanfattar fotorundan rätt bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar