onsdag 13 januari 2010

12 jan!

Frosten igår kväll var underbart vacker, speciellt när dimman drog in och la sig då och då. Vilket skapade minst sagt bra fotoobjekt, men turen var ytterst kort p.ga av tidsbrist. Man har knappt någon tid över numera efter att man slutat skolan, speciellt nu när tågen är försenade stup i kvarten. Har redan hunnit förlora mer än 2 timmar i förseningar denna vecka!

Det enda som gjorde den lite speciell var ett försök att göra en 360 graders panorama bild, men missade lite i min överlappning på någon bild så just nu ser det inte ut som jag kommer lyckas med det.

4 kommentarer:

  1. Första bokstaven i alfabetet14 januari 2010 kl. 14:38

    Hej hopp!
    Gillade verkligen bilden du tagit på gatulyktans ljus vid vägen.
    69 ögon kommer säkert åter, men det bästa vore ju en stor jäkla festival med lera och grejer (även om jag som skriver detta vare sig gillar att bli regnblöt eller så).
    Du kan gissa vem som skriver. Lyck lyck!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat!
    Hur ser din projektplan ut framöver? Du kan lägga upp en reviderad plan nu när det börjar dra ihop sig. (mars snart)

    Funderat mer på utställning eller bildspel?

    Bok?

    SvaraRadera
  3. Jaha, vårtsvinen anfaller! =) De kommer säkert tillbaka, ja det vore trevligt med lite festival liv. Det är ju lite mer tält action då haha..

    Ryck star!

    SvaraRadera
  4. Du kan titta nu marie, har uppdaterat. Hoppas jag fått med allt jag ska, annars får du väl skriva vad jag missat..

    SvaraRadera